.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش به چاپ یک ويژه نامه و برخورد با فرماندار!
واکنش به چاپ یک ويژه نامه و برخورد با فرماندار!


اصولگرا نوشت : يکي از مديران عالي رتبه مازندران بدليل عدم انتشار تصوير و خبر از وي در ويژه نامه اسفندماه نشريه اصولگرا و وارد شدن برخي نقدهاي کارشناسی از سوی صاحبنظران به وی، در اقدامي انفعالي بجاي انتقاد از مدير مسوول اصولگرا، با برادر وي که فرماندار ساري است، مقابله بمثل مي کند.!!

به گزارش سرويس سياسي اصولگرا، اين مدير ارشد که پيشتر، با استقبال از نقادي در رسانه ها، مديران و دستگاههاي اجرايي را از کم طاقتي و شکايت از رسانه هاي منتقد منع کرده بود، اينبار اما در اقدامي بديع! و ابتکاري! بجاي تعامل و تبادل نظر با نشرية مردمي اصولگرا براي شنيدن دلائل نقد شيوه کنوني برخي ارکان مديريتي استان در فقدان بسيج امکانات براي اجراي مصوبات سفرهاي ۳گانه دولت خدمتگزار، فرماندار مرکز استان را که از قضاء، برادر مدير مسوول اصولگرا مي باشد، تحت فشار قرار داد.

بنظر مي رسد براي برخورد با فرماندار پرکار، ولايي، احمدي نژادي و از فرماندهان دفاع مقدس که به افتخار جانبازي نيز نايل است، همواره يک بهانه وجود دارد كه او احتمالاً يكي از كانديداهاي مجلس نهم است.

اما ويژه نامه اصولگرا حاوي چه نکاتي بود که بجاي مجتبي زارعي؛ مديرمسوول اصولگرا، منصورعلي زارعي؛فرماندار ساري را دچار دردسر کرد!

اين ويژه نامه در تازه ترين شماره استاني خود، ضمن تحليل هويت ۳ جريان سياسي-اجتماعي در مازندران، سعي کرد بر اساس آمار و اطلاعات و تحليلهاي کارشناسان و صاحبنظران مجرب، فقدان تحرک برخي ارکان مديريتي استان را در عمل به اجراي مصوبات راهگشاي سفرهاي ۳گانه دولت خدمتگزار مورد نقد و بررسي قرار دهد و با آسيب شناسي کاستي ها به ارائه راهکارهاي تئوري-عملي براي برون رفت از برخي مشکلات موجود بپردازد.

چراکه اصولگرا برآن است؛ کم تحرکي، روزمرگي، عدم شايسته سالاري، فقدان تصميمات کارشناسي و همچنين فرار از ريسک پذيري و اتخاذ رويکرد محافظه کارانه در کسب و کار استان، و در نهايت احتمال عدم تحقق مصوبات تاريخي دولت خدوم، جريان مرده اما فرصت طلب دوم خردادي وابسته به لايه هاي فتنه و محافل ثروت-قدرت را با بهانه ي «شعاري بودن مصوبات»! احياء خواهد کرد.

چه اينکه رونق بيشتر فضاي کار و تلاش و ايجاد نهضت سازندگي و اشتغالزايي در استان، مرگ سياسي جريانات افراطي ضد دولتي و وابستگان برخي رجال متنفذ ضد احمدي نژادي در مازندران را در پي خواهد داشت.

بر اين اساس، تحريريه اصولگرا براي کمک به تحقق مصوبات سفرهاي ۳گانه دولت خدمتگزار، با اخذ وام قرض الحسنه از يکي از بانکها و خريد ۵ سکه بهار آزادي به طراحي مسابقه فراخوان عمومي براي ارائه پيشنهادات و راهکارهاي عملي جهت اجرايي شدن مصوبات ياد شده و کمک به دولت محلي براي ايجاد نهضت پيگيري مصوبات ۳گانه پرداخت که با استقبال علاقمندان به توسعه استان، تاکنون ۱۰۳۷ پيشنهاد مردمي براي نصب روزشمار افتتاح و بهره برداري پروژه ها در ميادين و معابر شهري و همچنين راهکارهاي راهگشا براي عملياتي شدن مصوبات به آدرس الکترونيکي و پستي اصولگرا ارسال شده است.

اما، سرويس سياسي اصولگرا، واکنش تعجب برانگيز ياد شده يکي از مديران ارشد استان را طي تماس تلفني با مجتبي زارعي؛ صاحب امتياز نشريه و پايگاه اطلاع رساني اصولگرا مطرح کرد که وي ضمن تاکيد قاطع بر صحت نظرات کارشناسان در ويژه نامه استاني اصولگرا تصريح کرد: حاضر است براي اثبات نظرات ائمه محترم جمعه، نمايندگان محترم مجلس و همچنين کارشناسان و چهره هاي دانشگاهي مجرب استان که در اين ويژه نامه دغدغه هاي خود را ابراز داشتند و فقدان مديريت زمان، عدم بهره برداري مطلوب از ظرفيت هاي استان، ناتواني در جذب سرمايه گذار، نبود برنامه جامع و متوازن توسعه و عدم استفاده از فرصت طلايي دولت نهم و دهم در مازندران در برخي حوزه هاي مديريتي را مورد نقد و واکاوي قرار دادند، با حضور در صداوسيماي محلي و يا دانشگاه مازندران با اين مدير ارشد به بحث و تبادل نظر بپردازد، البته بدور از هرگونه فضاسازي کاذب و ضد توسعه اي.

اصولگرا، اميدوار است با همت مديريت ارشد استان و با استفاده از نظرات کارشناسان، صاحب نظران و چهره هاي دانشگاهي مجرب و دلسوز و دوري از حاشيه پردازي هاي مخرّب ، استان مازندران در سال جهاد اقتصادي به نهضت و کارگاه بزرگ اشتغالزايي و سازندگي تبديل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.649 seconds.